About Me


I am a happy girl that travel across Hong Kong, Singapore, and Shanghai for my work. Maybe half a year at Singapore, half a year at China with my family. I write about my life, what I see, funny photos and vidoes.

Your comments are most welcomed. If you have anything to share, can email me at cc.carol.chew@gmail.com


Recent Articles


Read below, sound like quite reasonable....

外籍新娘: 老公你好棒喔.一個月可以賺三萬耶 !
本地新娘: 你這無三小路用的傢伙.一個月才賺三萬 !

外籍新娘: 老公要吃什麼?老婆去煮 !
本地新娘: (不會煮飯)死鬼 .幾點了還不去煮飯!

外籍新娘: 老公帶我去超市.夜市逛逛 !
本地新娘: 老公帶我去日本.美國逛逛 !

外籍新娘: 老公我生日時.我要蛋糕 !
本地新娘: 老公我生日時.我要鑽戒 !

外籍新娘: 有飯有一個青菜就可以吃了!
本地新娘: 只有飯和一個青菜怎麼吃?

外籍新娘: 老公買這個皮包給我好不好?(100元 )
本地新娘: 老公買這個皮包給我好不好?(LV.10萬元 )

外籍新娘: 老公.我想要一個腳踏車 !
本地新娘: 老公.我想要一部轎車!(BMW)

外籍新娘: 我工作一個月有 1萬5就可以了 !
本地新娘: 我不想工作 .你養我吧!

外籍新娘: 老公帶我去夜市吃60元的火鍋 !
本地新娘: 老公帶我去吃500元吃到飽的 !

外籍新娘: 有空時打掃.整理家裡 !
本地新娘: (什麼都不做 )

外籍新娘任勞任怨
本地新娘: 作一點點工作就喊辛苦.抱怨東抱怨西 !

外籍新娘作什麼事都先問一下老公
本地新娘: 老娘作什麼.還要先跟你報告嗎 ?

But you got to know, when your wife or girlfriend carries a 100 dollar handbag with a 1000 LV handbag, other will look at your differently also.

Related Posts by Categories



1 comments:

Bill @ May 17, 2009 at 11:51 PM

I bet people would look at my wife if she carries two handbags, one 100 dollar and one 1000 dollar.

Oh, a local bride would be asked by the husband anything he does.

Search with box above